Czas dostarczenia paczki z roślinami
Standardowy czas dostawy zamówienia w sezonie sprzedażowym od wiosny do jesieni wynosi od 2 do 3 dni roboczych. Aktualny czas dostawy podany jest na stronie z wybranym produktem. Paczki są dostarczane już następnego dnia po nadaniu. Dbamy o to, ponieważ rośliny są produktami delikatnymi, więc nie mogą zalegać na sortowniach kurierskich.
Wysyłka roślin na początku wiosny może czasami się wydłużać ze względu na minusowe temperatury i koniec zimy. Bezpieczny transport roślin jest możliwy tylko wtedy, gdy temperatura powietrza jest dodatnia.
Czas realizacji zamówienia
Zamówienia wysyłamy zwykle do 24 godzin od poniedziałku do czwartku włącznie. Nie wysyłamy w piątki, ponieważ chcemy, aby rośliny dotarły do Was przed weekendem i nie zalegały na sortowni kurierskiej. Czasami 24 godziny mogą się wydłużyć ze względu na złą pogodę (intensywne opady deszczu), ponieważ rośliny hartują się u nas pod gołym niebem, dzięki czemu są wytrzymałe i rosną poprawnie w każdym rejonie Polski.
Termin wysyłki
Zamówienia złożone w sklepie od poniedziałku do czwartku do godziny 10:00, są najczęściej wysyłane w tym samym dniu roboczym.
Zamówienia złożone od czwartku od godziny 10:00 do niedzieli włącznie, wysyłamy w poniedziałek.
Ważne! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.
Transport
Przesyłki wysyłamy do Was za pośrednictwem sprawdzonej firmy kurierskiej GLS. Kurierzy dostarczają przesyłki w godzinach od 8:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku.
Doręczenie paczki
Gdy kurier przywiezie do Ciebie zamówiony towar potwierdzasz odbiór, składając podpis na skanerze. Może to zrobić także inny członek Twojej rodziny. W przypadku, gdy nie możesz odebrać towaru, kurier za Twoim potwierdzeniem może zostawić paczkę u sąsiada lub pozostawić ją w najbliższym punkcie ParcelShop GLS (oczywiście, gdy znajduje się on w pobliżu). Taka paczka może zostać odebrana przez Ciebie w ciągu następnych dziewięciu dni roboczych. Możesz sprawdzić, czy jest gotowa do odbioru za pomocą systemu online – Track&Trace.
Przejdź do śledzenia przesyłek GLS
Druga próba doręczenia
Jeśli doręczenie przesyłki nie udało się za pierwszym razem to kurier zostawi awizo zawierające podstawowe informacje o punkcie odbioru i kontakcie z firmą GLS. Możesz wtedy wybrać kilka rozwiązań przekierowania przesyłki:
- dostawa paczki na nowy adres,
- dostawa do wybranego punktu ParcelShop GLS,
- druga próba doręczenia pod pierwotny adres,
- odbiór w oddziale GLS bez drugiej próby doręczenia,
- odmowa przyjęcia towaru (wtedy paczka wraca do nas),
- zgoda na pozostawienie paczki bez podpisu w ramach FlexDeliveryService (opcja dostępna także dla kilku krajów europejskich).
Powtórne doręczenie będzie realizowane jeśli nie można pozostawić paczki w sąsiedztwie oraz jeżeli nie ma punktu ParcelShop w pobliżu. Kurier będzie postępował dokładnie tak samo, jak przy pierwszej próbie doręczenia. Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie jest możliwe, GLS przekaże paczkę z powrotem do filii (centrum dystrybucji GLS). Zostanie ona zwrócona do nadawcy po upływie dziesięciu dni roboczych.